Mit üzen a márkád?
A vállalati kommunikáció során számos olyan elem van, melyek pozitívan, kevésbé szerencsés esetben viszont negatívan tudja befolyásolni a cégről, márkáról kialakított képet a fogyasztók fejében.
Vannak olyan elemek, melyek elsőként jutnak a vállalatvezetés eszébe, mikor a cég megítélését formáló tényezőkről gondolkodnak. Ilyen például a szolgáltatás/termék minősége, fizikai környezet rendezettsége, dolgozók megjelenése, munkatársak kommunikációs stílusa.
Ajándék, mint kommunikációs eszköz
A paletta azonban ennél jóval szélesebb, és sokszor olyan tényezők is növelhetik a vevőkört, illetve a meglévő vevők elégedettségét melyekre nem is gondolnánk. Ebbe a kategóriába tartoznak a cégek által küldött reklámajándékok is.
Egy jól megválasztott, egyedi ajándék nem csak hasznos az ügyfél számára, hanem az alapvető márkaértékeken túl többletjelentéssel is bír.
Az I-COM Irodaellátás Kft.-nél egyre növekvő termékkínálattal támogatjuk a társadalmilag felelős termelés, újrahasznosítás és újrafelhasználás folyamatát, ezzel biztosítva környezettudatos alternatívákat, a megszokott megoldások helyett.
Reméljük ezekkel a környezetbarát ötletekkel segítünk az inspiráció gyűjtésben, és hozzájárulunk a „Zöld Irodák” minél szélesebb körben való elterjedéséhez.